Seks Yerine Geçebilecek 10 Aktivite


¨Olan var, olmayan var!¨ dedik ve size seks yerine geçebilecek 10 aktiviteyi şey’ettik. Haydi yine iyisiniz, bu yazının sonunda şeker gibi olacak, kendinizi dünyanın zirvesinde hissedeceksiniz?

 

1 – Cumartesi gecesi İstiklal Caddesi’nde yürümek.

tumblr_inline_mndnbcfNno1qz4rgp

Garanti ediyoruz sss..evilmiş (evet ¨sevilmiş¨) kadar olacaksınız. Araplarla olan kültürel münasebetinizi geliştirirken bir de bakacaksınız ki ter kokuları üstünüze sinivermiş? Gece de artık o kokuya sarılır uyursunuz. Bunlardan herhangi biri sizi kesmezse, taç satan bebe, bacağınıza yapışan Suriyeli çocuklar, elindeki çiçeği burnunuza sokarak ¨alsana lan!¨ diye direten hıyar mutlaka doyuma ulaşmanızı sağlayacaktır. Aksiyon garantili. Cinsiyet fark etmez.

2 – İçip içip eski sevgiliyi aramak.

63563

Tatmin garantili… Kapısına dayanırsanız daha da iyi… Sabah duyacağınız pişmanlık, kafanız iyiyken üstünde uyuyakaldığınız ablanın çekip gitmesinin yarattığı pişmanlık ile rahat rahat yarışacaktır. Sana da bu yakışır?

3 – Cumartesi gecesi saat 4’te, arabada ¨dur! dur kusucam!¨ diyen 3 ablayı evine bırakırken (Bostancı, Bağcılar, Gebze) polis çevirmesine girmek.

drunk-russian-breathalyzer-police-tries-to-smoke-13863806093

Her şey üfleyerek başlayacak ve olaylar gelişecek. Emin ol sadece ehliyeti vermekle kalmayacaksın. Doyum garantili.

4 – Aylardır peşinde koştuğun kız ¨Bu akşam yemeğe çıkalım mı?¨ der ve…

363_original

Bir kızın peşinden niye aylarca koşuyorsun zaten? Neden sıkboğaz ediyorsun evladım sen insanları? Neyse… Hesabı istediğinde anlayacaksın… Nasıl? Rahatladın değil mi? Pipişkonu bilemiyoruz ama cüzdanın artık cebine daha rahat sığıyor. Ne güzel?

5 – İzzet Altınmeşe – Live In Isparta

9BACEC056B13B92B7146918A27460A25

O flörtöz bakışlar… O ihtişamlı et beni. Kilitlendin değil mi?

6 – Bayram tatilinin başladığı gün bir yere uçmaya çalışmak…

yoda force

Havalimanından bağımsız, cinselliğin sado-mazoşist tatlarına ulaşmanın en güzel yolu. Zevki katlamak isterseniz online check-in yapmamanızı şiddetle tavsiye ederiz. Önce check-in sırasında, kontuarın önünde ¨abov benim bagaj 23 kilo fazla çıktı, dur pastırmaları çıkartiim de kabin bagajına alayım¨ tek tek açılan valizleri seyredecek, kalitesiz dona, küloda, sütyene doyacaksınız… Ardından yurt dışı çıkış pulu alımında iyice rahatlayan kanallarınız, pasaport sırasında her türlü penetrasyona hazır halde sizi zevkin doruklarına ulaştıracak. Yetmedi mi? Uçuş kartındaki kapıya gidin. O da ne? Kapı değişmiş? Terminalin diğer tarafına koşarken terleyen bedeniniz, 392b kapısına ulaştığınızda gördüğünüz sıra ve tabii ki rötar! Şakır şakır geldin değil mi? (Ağlamak anlamında kullandık.)

7 – Yoğun sezonda Vatikan Müzesi’ne gitmek…

tumblr_inline_n8du0ywpAc1rcm10p

O sıra… O ihtişam… O yakıcı güneş… O coşkulu 9458 kişi… Oh yes bebeğim. (Grup seks sever arkadaşlara…)

8 – Nişantaşı’nda Alaaddin’in Marketinden alışveriş yapmak…

6d2cf79a54ca698bd7e7d36ae5c4c34b

Teşvikiye Caddesi üzerinde Teşvikiye Polis Karakolu’nun karşısındaki bu bakkalımsı, Mordor dağını andıran atmosferi ile size sıradışı bir seks deneyimi sunuyor. Bakkalcı amca (abi? ne haltsa…) 14 Lira’lık ödeme için 20 TL uzattığınızda ¨bozuk yok mu lan!?¨ diye atarlanarak ilk heyecanı verecek, daha sonra ¨Şuradaki Stern Dergisi’ni de alabilir miyim?¨ dediğinizde ¨Fiyatını söyliim önce, ona göre, boşuna çıkarttırma.¨ diyerek zevki harlayacaktır. Kabalık, seviyesizlik, agresyon, BUKKAKE!

9 – ¨Mortal Kombat oynayalım mı?¨ diye viyaklayan misafir piçine ¨Biz atari salonlarında büyüdük olm!¨ cevabını vermek…

Fvfh8sY

Bakınız, hiç hafifletmeden söyleyeceğiz, içiniz kaldırmayacaksa, sonra ¨Vay efendim bu PATdiye yazarları da ne seviyesiz!¨ diye bikbikleyerek ortamlarda aslında ne kadar yüksek bir ahlaka sahip olduğunuzu göstermeye çalışacaksanız devamını okumayın… O ekranın başına oturmayın. O bebeyi de kulağından tutup kapının önüne koyun. Anasını babasını da evden kovun. Aksi halde, sen daha iki hareket çekemeden; SKERTİR!

10 – Bu listeyi okumak…

tumblr_m4em9jdECI1r9jw6n

Eğer şu anda bu listeyi okuyorsan kuvvetle muhtemel son seksini 14 yıl önce falan yapmışsındır. Yapma… Yani, daha çok seks yap. Ferahlatır. İnternette de bu kadar vakit geçirme, çık dışarı. Hayat, kızlar, erkekler, falan… Hiç olmadı iki tantuni yer dönersin.

Yön tuşlarıyla (← →) ceylan gibi sekebilirsin?